Με τι είδους συλλογιστική πορεία (παραγωγική, επαγωγική, αναλογική) οργανώνονται τα παρακάτω επιχειρήματα; Να δικαιολογήσεις την απάντησή σου.
- Οι νομοταγείς πολίτες δεν παραβαίνουν το νόμο. Ο Γιώργος είναι νομοταγής πολίτης και συνεπώς δεν παραβαίνει το νόμο.
- Το νερό πάγωσε. Άρα, η θερμοκρασία του είναι κάτω από το μηδέν.
- Τα δάση αποτελούν ένα σημαντικό κρίκο του φυσικού οικοσυστήματος. Ο σύγχρονος άνθρωπος καταστρέφει τα δάση με εντατικούς ρυθμούς και κατά συνέπεια προκαλεί σημαντική βλάβη στο φυσικό οικοσύστημα.
- Η στείρα βαθμολόγηση απωθεί τους μαθητές από την ουσία της γνώσης. Έτσι εξηγείται η απέχθειά τους ακόμη και για γνωστικά αντικείμενα που τους ενδιαφέρουν.
- Η παρέμβαση του Εμίλ Ζολά στη γνωστή υπόθεση Ντρέϊφους αποδεικνύει ότι οι διανοούμενοι έχουν καταλυτική παρουσία στις ανθρώπινες κοινωνίες.
- Όπως στο σκάκι κάποιος παίκτης μπορεί να αντικαταστήσει έναν άλλον χωρίς να υπάρχει η ανάγκη να ξέρει τις κινήσεις που προηγήθηκαν, έτσι και στη γλώσσα ο χρήστης δεν χρειάζεται να ξέρει παλιότερες μορφές της για να την κατακτήσει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου